انجام ۴۰ پروژه عمرانی در شهر ایلام طی سال گذشته

سرویس ایلام - شهردار ایلام عنوان کرد: بیش از ۴۰ پروژه عمرانی از جمله سیلبند، پل روگذر، نورپردازی، المان،تعریض خیابان،جدول گذاری، ایجاد بلوار، پل عابر پیاده در سال گذشته توسط شهرداری اجرایی شده است.

افشین مظفری با تقدیر از فعالیت های رسانه های استان، افزود: در راستای تبدیل شهر ایلام به شهر الکترونیک، یکی از اقدامات خوب شهرداری ایلام نصب دوربین های ثبت تخلفات در شهر ایلام بوده و به زودی مرکز مانیتورینگ شهر در منطقه چغاسبز به زودی افتتاح می شود.

وی بیان کرد: قبل از اربعین این مرکز افتتاح می شود، در ضمن پیگیر هستیم کل شهر ایلام به دوربین های پایش تصویری مجهز شود که عمده نارضایتی مردم کاهش پیدا کرده و بخش زیادی از بار ترافیکی شهر کاهش پیدا می کند.

شهردار ایلام بیان داشت: بیش از ۴۰ پروژه عمرانی از جمله سیلبند، پل روگذر، نورپردازی، المان،تعریض خیابان،جدول گذاری، ایجاد بلوار، پل عابر پیاده در سال گذشته توسط شهرداری اجرایی شده است که بیشتر این پروژه ها در راستای مطالبات مردم شهر ایلام بوده است.

مظفری عنوان کرد: ایجاد بازارچه مرکزی شهر ایلام پیرو تاکید استاندار ایلام تا پایان سال جاری تکمیل می شود و ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه های مهم شهرداری ایلام است که این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می شود.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگسرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می شود و در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می شود.

مظفری عنوان کرد: پارک صخره ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت های آن آماده شده و خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی نیز با اعتبار چهار میلیارد تومان در حال ساماندهی است.

شهردار ایلام گفت: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

مظفری خاطرنشان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد می شود و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه های استان و بیمارستان رازی تسهیل بخشیده می شود.

وی گفت: طراحی تندیس شهدا  و المان در میدان های شهر مثل امام حسین، امام حسن و بلوار خبرنگار در حال انجام است و برنامه شهرداری ایلام ساماندهی پارک شاهد است که بر همین اساس چندین مورد طرح سرمایه گذاری برای این منطقه در حال بررسی است.

شهردار ایلام تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، عنوان کرد: ۸۶۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی  و مابقی آن هزینه های جاری است.

مظفری اضافه کرد: این بودجه از منابع داخلی است، البته این بودجه تا یک هزار میلیارد تومان قابل افزایش است.

کد خبر 2769901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha