رهبر برجسته احزاب شیعه و رئیس ائتلاف «نبنی»: تصمیم بانکی کردن حقوق کارمندان اقلیم کردستان قطعی شده است؛ این تصمیم دادگاه عالی فدرال است

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ هادی عامری رهبر برجسته احزاب شیعه و رئیس ائتلاف «نبنی» در خصوص حقوق کارمندان اقلیم کردستان اقلیم کردستان اعلام کرد تصمیم بانکی کردن حقوق کارمندان اقلیم کردستان تعیین تکلیف شده و این تصمیم دادگاه عالی فدرال است.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری آوینه، روز یکشنبه نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان در بغداد با هادی عامری رهبر ائتلاف «نبنی» دیدار کرد.

پس از پایان این دیدار هادی عامری در مصاحبه با رسانه‌های خبری در خصوص بانکی کردن حقوق کارمندان اقلیم کردستان گفت: «تصمیم برای بانکی کردن حقوق فیصله یافته است این امر تصمیم دادگاه فدرال است اما به امید خدا مشکل چگونگی این روند برطرف خواهد شد این امر به این خاطر است تا عملا حقوق به دست کارمندان اقلیم کردستان مانند سایر کارمندان دولتی برسد».

هادی عامری درخصوص انتخابات پارلمان کردستان اعلام کرد رئیس اقلیم کردستان موضوع زمان برگزاری انتخابات را تعیین تکلیف خواهد کرد، نچیروان بارازنی به انتخاب زمانی می‌اندیشد که نزد همه مقبول باشد.

کد خبر 2769888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha