کشف 171 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ فرمانده انتظامی استان از انهدام 2 باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه و کشف 171 کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سردار "مهدی حاجیان" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه پس از اطلاع از ورود 2 محموله قاچاق مواد به داخل استان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند .

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان شده و آن ها را پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و نسبت به انجام بازرسی های لازم اقدام کردند.

سردار حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از خودروهای توقیفی، حدود 171 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و 6 نفر از اعضای هر 2 باند را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند .

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به کشف حدود 256 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 25 روز ابتدایی سال اشاره کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال قبل که بیش از 115 کیلوگرم بوده است، 121 درصد رشد نشان می دهد .

وی همچنین با اشاره به انهدام 10 باند توزیع مواد و پلمپ 37 واحدی که برای توزیع و مصرف مواد مخدر از آن ها استفاده می شد، یادآوری کرد: 126 خرده فروش نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند .

سردار حاجیان در پایان و با اشاره به جمع آوری 535 معتاد از سطح شهرها و روستاهای استان، گفت: پلیس این آمادگی را دارد در صورت فراهم کردن زیرساخت ها توسط نهادهای مسئول ظرف مدت 48 ساعت نسبت به جمع آوری همه معتادان متجاهر اقدام کند.

کد خبر 2769302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha