ایلام جایی برای چاقوکشی و قدرت نمایی نیست

سرویس ایلام - جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام در جلسه قرارگاه نوروزی عنوان کرد: ایلام جایی برای شرارت، چاقوکشی، قدرت نمایی و تیراندازی نیست و برخورد پلیس با عاملان شرارت در استان قاطعانه است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ حسین نجفی در یازدهمین جلسه قرارگاه نوروزی اظهار داشت: پلیس استان در تعطیلات نوروز با افرادی که بخواهند با اعمال هنجارشکنانه و خارج از عرف امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند با قاطعیت برخورد می کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف طرح نوروزی پلیس ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان است، اضافه کرد: استان ایلام جایی برای شرارت، چاقوکشی، قدرت نمایی و تیراندازی نیست و به این افراد هشدار می دهیم در صورت ارتکاب جرم برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام بیان داشت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس در استان تعداد ۸ نفر در رابطه با شرارت و چاقوکشی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

نجفی تصریح کرد: تمام طرح های پلیس بر رضایت مندی مردم و ایجاد رفاه و آسایش برای آحاد جامعه تدوین و برنامه ریزی می شود، لذا از شهروندان می خواهیم تا در صورت مشاهده موارد مشکوک و اطلاع به سامانه ۱۱۰ پلیس را در اجرای ماموریت یاری کنند.

کد خبر 2768704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha