استقبال گسترده گردشگران از بازارچه جوانرود

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در سفر به شهرستان جوانرود از بازارچه مرزی این شهرستان نیز بازدید کرد.

به‌گزارش کردپرس، داریوش فرمانی روز شنبه ۴ فروردین با سفر به شهرستان جوانرود ضمن بازدید از نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی در این شهرستان، استقبال گردشگران از بازارچه مرزی جوانرود را بالا توصیف کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه تمام دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در شهرستان جوانرود پای کار آمده‌اند تا بهترین خدمات‌رسانی را به میهمانان نوروزی داشته‌ باشند.

او افزود: یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در منطقه اورامانات و در جوانرود، بازارچه مرزی این شهرستان است که امسال نیز به مانند سالهای گذشته در ایام نوروز روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذراند.

فرمانی تاکید کرد: در بحث زیرساخت‌های اقامتی نیز تمهیدات مناسبی اندیشیده شده تا میهمانان نوروزی بتوانند با خیالی آسوده در این شهر اسکان پیدا کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در پایان از همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در شهرستان جوانرود به دلیل هماهنگی و تلاش برای ارائه خدمت مناسب به میهمانان نوروزی قدردانی کرد.

بازارچه مرزی جوانرود یکی از قطب‌های اصلی گردشگری خرید در غرب کشور است.

کد خبر 2768513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha