فردی که به عنوان سخنگوی دولت اظهارنظر کردە تنها منعکس کننده نظرات خود و تیم وزرای حزبش است

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ سخنگوی معاون نخست وزیر دولت اقلیم کردستان در پاسخ به اظهارات پیشوا هورامانی اعلام کرد در کابینه نهم دولت اقلیم کردستان فردی را سراغ نداشته و نداریم که به عنوان سخنگوی دولت اظهار نظر کند. فردی که به عنوان سخنگو اظهارنظر می‌کند تنها منعکس کننده نظرات خود و تیم وزرای حزبش می‌باشد و بیانات وی ربطی به اتحادیه میهنی ندارد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری شارپرس، سمیر هورامی سخنگوی معاون نخست وزیر دولت اقلیم کردستان در واکنش به اظهارات پیشوا هورامانی سخنگوی دولت اقلیم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد فردی با عنوان سخنگوی دولت اقلیم کردستان در خصوص احکام دادگاه فدرال و حقوق کارمندان کردستان اظهارنظر کرده است.

وی افزود: در کابینه نهم دولت اقلیم کردستان فردی وجود نداشته و ندارد که تحت عنوان سخنگو مواضع شخصی وی تفسیری از سیاستها و نقطه نظرات تیم وزرای اتحادیهه میهنی باشد بلکه این فرد که به عنوان سخنگوی دولت اظهار نظر می‌کند فقط از خود و تیم وزرای حزبش سخن می‌گوید بنابراین آنچه که بیان کرده ربطی به حزب اتحادیه میهنی کردستان ندارد.

در بیانیه سمیر هورامی آمده است به جای اظهار نظر کردن و استفاده از سخنان توهین آمیز بهتر است همه ما برای رفع مشکلات موجود قدم برداریم و حقوق کارمندان را تحقق ببخشیم اقلیم کردستان و دستاوردهای آن بدون جلب اعتماد و حمایت مردم کردستان و فقط با شعار مصون نمی‌ماند.

پیشوا هورامانی سخنگوی دولت اقلیم کردستان در بیانیەای اعلام کرده بود دلیل حمایت بعضی‌ها از احکام دادگاە فدرال این است که این دادگاه در راستای منافع آنها عمل می‌کند و احکام خلاف قانونی اساسی صادر می‌کند اما لازم است مردم کردستان بدانند که برای خائنین اهمیت ندارد تا چه اندازه حقوق اساسی کردستان را از دست بدهند.

کد خبر 2768485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha