مقابله و بازگویی جنایات فرانسه در ایلام باید مستمر باشد

سرویس ایلام - جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در نشست دبیرخانه پیگیری جنایت جنگی دولت فرانسه در ۱۹ اسفند ۶۳ در ایلام بر استمرار در مقابله و بازگویی جنایات جنگی فرانسه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار قدرت الله کریمیان با اشاره به نص صریح قرآن که می‌فرماید دشمنی کفر با ما ابدی است، تاکید کرد: طبق آموزه‌های اسلامی یهود و نصارا از ما راضی نخواهند شد مگر آنکه پیرو آنها باشیم لذا دشمنی آنها با ما ابدی است و مقابله ما نیز باید مستمر باشد.

وی افزود: اروپاییان و آمریکایی‌ها سالیان سال است بر علیه ممالک اسلامی عملیات آفندی انجام می‌دهند و ادعای نقض حقوق بشر، ادعای تروریسم، ادعای نقض قوانین بین‌المللی و... ما را منفعل کنند تا خودشان مورد آفند ما قرار نگیرند و این روند بطور مستمر در ۴۵ سال اخیر ایران به شکلی واضح نمایان است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ضمن اشاره به موارد متعدد نقض حقوق بشر و جنایات جنگی در چند دهه اخیر از اغلب کشورهای اروپایی و آمریکا، تصریح کرد: آنها دست پیش می‌گیرند که پس نیفتند و امروز در غزه پیش چشم جهانیان نسل‌کشی می‌کنند و هیچ اعتراض جهانی بر علیه آن اتفاق نمی‌افتد.

سردار کریمیان به فجایعی چون قتل عام ویتنام، قتل عام بوسنی، قتل عام در آفریقا و... اظهار داشت: شاهدیم که به این جنایات در ابعاد جهانی پرداخته نمی‌شود و در عین حال این اشرار عالم خود را ملاک نظم حقوق بشر می‌دانند.

وی به تشکیل دبیرخانه جنایت جنگی فرانسه در بمباران ماربره و دره شنه‌چیر ایلام و هشت استان کشور در ۱۹ اسفند ۶۳ اشاره کرد و گفت: با توجه به استمرار رویکرد خصمانه و جنایات آن‌ها بر علیه ملتهای مسلمان و سایر ملت‌ها، باید با برگزاری چنین نشست‌هایی آنها را منفعل کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ادامه داد: باید بر مبنای اتفاقاتی که این دولت و سایر دولتهای متخاصم بر علیه مردم و کشور ما مرتکب شده‌اند، آنها را وادار به پاسخگویی کنیم و با شیوه‌های آفندی و مطالبه گری جهانی آنها را در برابر افکار عمومی جهان قرار بدهیم.

سردار کریمیان تاکید کرد: این رویکرد باید مستمر باشد نه مقطعی و حمایت مستمر فرانسه از منافقین، حمایت از اغتشاشگران، راه‌اندازی مدارس خاص در ایران برای اثرگذاری بر افکار کودکان و نوجوانان، بمباران ۸ استان کشور خصوصا ایلام باید از طرق مختلف در عرصه ملی و بین‌المللی مطرح شود.

کد خبر 2768018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha