بهره‌برداری از اولین مرکز ناباروری خصوصی غرب کشور

سرویس کرمانشاه _ اولین مرکز ناباروری خصوصی غرب کشور و اولین مرکز دندانپزشکی خصوصی تحت بیهوشی غرب کشور با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان صبح امروز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در هتل بیمارستان حکیم در شهر کرمانشاه به بهره برداری رسید.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از این پروژه عنوان کرد: گسترش خدمات حوزه بهداشت و درمان هم یک ضرورت برای استان و هم فرصتی برای برای رونق گردشگری کرمانشاه است و خوشبختانه بیمارستان حکیم در این دو حوزه بسیار فعال شده است. 

وی افزود: این دومین حضور من در بیمارستان حکیم است زحمات و تلاش‌های زیادی برای گسترش خدمات پزشکی در این مجموعه درمانی کشیده شده است. 

صحرایی یادآور شد: مجموعه طرح‌های پزشکی و خدماتی که امروز در این بیمارستان به بهره برداری رسید بسترهای مناسب تر و گسترده تری را برای خدمات رسانی به مردم استان و همچنین رونق هرچه بیشتر گردشگری سلامت فراهم خواهد می کند.

وی هتل بیمارستان حکیم را یک مجموعه آبرومند به لحاظ خدمات پزشکی توصیف کرد و گفت: یکی از طرح‌های مهمی که امروز افتتاح شد مربوط به زوج‌های نابارور بود. امیدواریم با تلاش‌های های این مرکز، این زوج ها صاحب فرزند شوند و با آمدن این فرزند خانه آن‌ها سرشار از خیر و برکت شود.

 مرکز ناباروری IVF بیمارستان حکیم اولین مرکز خصوصی ناباروری در غرب کشور است که امروز به بهره برداری رسید.

تا پیش از این زوج های کرمانشاهی برای درمان به شهرهای مراجعه به یزد، اصفهان و دیگر جاها مراجعه می کردند و اکنون با راه‌اندازی این مرکز می توانند در کرمانشاه این درمان را دنبال کنند.

همچنین مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی ایمن بیمارستان حکیم اولین مرکز خصوصی بیمارستانی در غرب کشور در این حوزه محسوب می شود که امروز افتتاح شد.

بیمارستان حکیم اولین هتل بیمارستان استان کرمانشاه است که بیماران خارجی می توانند از امکان اسکان در قالب سوئیت های اقامتی مجموعه در طول درمان بهره مند شوند.

بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی تحت بیهوشی این مجموعه، اولین مرکز خصوصی در غرب کشور است.

کد خبر 2767580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha