مطالبات مردم را فدای مصلحت باندها و گروه‌ها نخواهم کرد 

سرویس کرمانشاه _ دکتر منوچهر فخری گفت: در هرجایگاهی که بوده ام منافع مردم برایم ارجح‌تر از هر چیزی بوده و قطعا در صورت راهیابی به مجلس، مصلحت مردم را فدای منافع هیچ باند و گروهی نمی کنم و با کسی هم تعارف ندارم.

به گزارش کردپرس؛ این نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع هوادارانش گفت: در صورت راهیابی به مجلس، تلاش می کنم شان و جایگاه واقعی نماینده مجلس را نشان دهم و به عنوان نماینده مردم، پیگیر مطالبات آنها از دولت و حاکمیت باشم و در فریاد زدن حق  موکلینم لکنت زبان نداشته باشم.

معاون سابق استانداری کرمانشاه گفت: در هرجایگاهی که بوده‌ام چه به عنوان شهردار چه معاون استاندار و یا ... رضایت مردم از هر چیز و هر کسی برایم مهمتر و ارزشمندتر بوده است.


معاون اسبق استانداری سمنان در ادامه افزود: بهبود  وضعیت معیشتی مردم و  عمران و آبادانی  کرمانشاه هدف من  است.

فخری افزود: شعار و وعده ای نمی دهم که نتوانم آن را انجام دهم زیرا رفع کمبودها و حل مشکلات جز با همدلی و همراهی مردم و نخبگان شدنی نیست. 

 وی افزود:  تحقق وعده ها با بهره مندی از پتانسیل  نخبگان و  نیروهای خوشفکر  کرمانشاهی  شدنی است و قطعا نتیجه نخبه گرایی و شایسته سالاری بهتر از رابطه سالاری و باند بازی های مرسوم است .

  شهردار اسبق سنندج در ادامه گفت: نمایندگی مجلس غنیمت نیست  که بهره آن فقط نصیب  اطرافیان و وابستگان خودمان بشود. ما در کرمانشاه کمبود نیروی خوشفکر، متخصص و متعهد نداریم قطعا راه را برای پیشرفت کرمانشاهی ها در همه زمینه ها باز خواهیم کرد.

کد خبر 2767382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha