استاندار آذربایجان غربی: شعب اخذ رای استان ۱۰ درصد افزایش یافت

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی بگفت: تدابیر حداکثری در ۴۹ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی آذربایجان غربی اندیشیده شده و با افزایش ۱۰ درصدی شعب، ۲ هزار و ۳۰۲ شعبه اخذ رای در سطح استان زمینه را برای تسهیل حضور مردم در انتخابات فراهم کرده است.

به گزارش کردپرس، محمدصادق معتمدیان در یک گفت و گوی خبری افزود: در راستای تبیین خدمات نظام و دولت و خدمات رسانی بی منت، ۱ هزار و ۹۲۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

او همچنین از ۱۰۰ درصد شدن ضریب نفوذ اینترنت در آینده ای نزدیک در استان خبر داده و بیان کرد: تا چند ماه آینده، تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به شبکه اینترنت متصل خواهند شد.

استاندار آذربایجان غربی به رویکرد توسعه متوازن و محرومیت زدایی دولت سیزدهم نیز اشاره کرده و افزود: ساخت مدارس و نهضت گازرسانی در استان شتاب گرفته و ۵۶۲ روستا در دولت سیزدهم از نعمت گاز بهره مند شده اند و تا پایان سال آینده به تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی گازرسانی خواهد شد.

معتمدیان همچنین با اشاره به ضرورت توسعه مراکز بهداشتی و درمانی استان، اضافه کرد: ۱۲۰ پروژه در حوزه بهداشت و درمان در آذربایجان غربی در دست اقدام بوده و با اتمام این پروژه ها تا پایان سال آینده، شاهد بهبود سرانه درمانی استان خواهیم بود.

او در ادامه با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز جاری به آذربایجان غربی، افزود: امروز شاهد افتتاح پروژه های توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه و توسعه زیرساخت های برق رسانی در منطقه رشکان با حضور وزیر ارشاد خواهیم بود.

معتمدیان همچنین از ساماندهی ۲۳ هزار عوامل اجرایی انتخابات در استان خبر داده و افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ بازرس برای نظارت و تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم در آذربایجان غربی آموزش دیده اند.

او با اشاره به ثبت نام نهایی ۷۶۵ نفر برای انتخابات مجلس در آذربایجان غربی، اظهار کرد: از این تعداد ۳۷۵ نفر تائید صلاحیت شده و بر این اساس برای هر یک از ۱۲ کرسی استان در مجلس شورای اسلامی، ۳۱ نامزد در یک فضای رقابتی حضور خواهند داشت.

استاندار آذربایجان غربی به تدارک تمامی امکانات برای رعایت عدالت در تبلیغات نامزدها در سطح استان نیز اشاره کرده و افزود: ۱۰ شبکه تلویزیونی تبلیغاتی توسط صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی برای تبلیغات نامزدها تدارک دیده شده و ۱۸۵ کاندیدا برای تبلیغات و ۸۵ نامزد نیز برای مناظره در این شبکه ها ثبت نام کرده اند.

معتمدیان در پایان از پیش بینی ۱۴۰ نقطه در سطح استان برای تبلیغات محیطی کاندیداها خبر داده و تاکید کرد: شرایط و امنیت لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم در آذربایجان غربی فراهم شده است.

کد خبر 2766828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha