درمانگاه عمومی شهر مهران افتتاح می‌شود/ برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیرو

سرویس ایلام - مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه از افتتاح درمانگاه عمومی شهر مهران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: برای جذب نیرو در این درمانگاه آزمون استخدامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر هادی صبور عنوان کرد: در مدیریت درمان تأمین اجتماعی در سه مرکز درمانی در شهر ایلام و یک درمانگاه در شهر دهلران ارائه خدمت به صورت مستقیم به بیمه شدگان تامین اجتماعی را انجام می شود.

وی افزود: در این راستا در ۱۰ ماهه اول امسال بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار بار مراجعه در مراکز درمانی را داشتیم.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام ادامه داد: در بخش درمان غیرمستقیم هم با ۶۸۹ مرکز طرف قرارداد هستیم که در این راستا در ۱۰ ماهه اول امسال چیزی حدود ۲۱۰ میلیارد تومان هزینه کردیم.

دکتر صبور خاطرنشان کرد: از پروژه های درمانی که در دست اقدام داریم درمانگاه عمومی شهر مهران است که ساختمان آن آماده شده و تجهیزات آن نصب شده و به زودی آزمون استخدامی برای جذب نیرو به عمل می آید و درمانگاه افتتاح می‌شود.

وی افزود: ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی ۲ را در شهر ایلام و تجدید بنای ساختمان دی کلینیک را  نیز دست اقدام داریم  و در حال اخذ مجوز تاسیس درمانگاه در شهرهای آبدانان، دره شهر و سرابله هستیم.

وی توضیح داد: درمانگاه شهر مهران با وجود اینکه استخدام نیروهای آن هنوز انجام نگرفته اما در صدد هستیم با نیروهای موجود در ایلام احتمالاً در سفر ریاست جمهوری آن را افتتاح کنیم تا بعد از جذب نیروهای مورد نیاز، نیروها و پرسنل خودش در آنجا مشغول بکار شوند.

کد خبر 2766649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha