مشکلات بیمه ای کارگران در اقلیم کردستان عراق در حال پیگیری است

معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: مشکلات بیمه ای و اعزام کارگران به اقلیم کردستان عراق را از طریق استاندار و نهاد ریاست جمهوری پیگیری کرده و تا کسب نتیجه آن را دنبال می کنیم.

به گزارش کرد پرس، کیومرث حبیبی در نشست صمیمی با تشکلات کارگری، کارفرمایی و انجمن صنفی کارگران و استادکاران بخش ساختمان استان کردستان با بیان اینکه مشکلات حوزه کارگری را به خوبی درک می کند، کارگران را سرمایه ها و گنجیه های کشور دانست و گفت: تشکلات کارگری و کارفرمایی نقش مهمی در بهره وری و رشد تولید در کشور ایفا می کنند.

وی تشکلات کارگری و کارفرمایی را بازوان توانمند دولت و مشاوران پرتوان عنوان کرد و از کارگران و استاد کاران بخش ساختمان خواست انتقال فرهنگ، تجربه و مهارت در اعزام کارگران به اقلیم کردستان در نظر گرفته شود.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی، افزود: اگر بخواهیم از بخش خصوصی پشتیبانی و حمایت کنیم باید با تکیه بر منابع و منافع دولتی را کاهش داده و دولت نیز بر کار سرمایه گذاران فقط نظارت کرده و با مشوق های لازم حمایت کند.

حبیبی ادامه داد: تمام تلاش و توان خود را برای رفع مشکلات حوزه کارگری به کار گرفته می شود و در این زمینه کوتاهی نخواهد شد.

کد خبر 2766325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha