خانم کلاهبردار با پرونده ۹۰ میلیارد تومانی  در ایلام دستگیر شد

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال از شهروندان ایلامی کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال سلمانی در این باره اظهار داشت: به دنبال وصول بیش از ۳۰ فقره شکوائیه به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، و دستورات قاطع دادستانی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: با تحقیقات صورت گرفته از شاکیان پرونده مشخص شد، خانم کلاهبردار با سوءاستفاده از اعتماد شهروندان، و با ترفند واردات ابزار آلات و تجهیزات کشاورزی از تعداد ۳۰ نفر از شهروندان ایلامی کلاهبرداری کرده  است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهمه که در یکی از استان های مرکزی و بصورت مخفیانه زندگی می کرد را تحت رصد اطلاعاتی قرار داده و وی را حین ورود به استان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سردار سلمانی با بیان اینکه شخص کلاهبردار با تکمیل تحقیقات به مرجع  قضائی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیزی که با این ترفند از آنان کلاهبرداری شده است می خواهیم تا جهت پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

*عکس تزئینی است

کد خبر 2766046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha