کارکنان راه و شهرسازی استان ایلام به وضعیت حقوق و معیشت اعتراض کردند

سرویس ایلام - کارکنان راه و شهرسازی استان ایلام در مقابل این اداره کل تجمع کرده و نسبت به وضعیت حقوق و معیشت خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عبدالحمید یعقوبیان، مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص این تجمع به کردپرس گفت:کارکنان ادارات کل راه و شهرسازی تمامی استانها جهت دیده شدن در برنامه های افزایش حقوق و دستمزد و دریافت تسهیلات و... همانند سایر دستگاهها و وزارتخانه ها اقدام به تجمع مسالمت آمیز به مدت یک ساعت در محوطه اداره کردند و پس از آن نیز به کار و خدمت خود و پاسخگویی به ارباب رجوع ادامه دادند. 

وی افزود: این اقدام سراسری ادارات کل راه و شهرسازی بیشتر استانها بوده و مختص استان ایلام نیست و کارکنان راه و شهرسازی استان هیچ گونه مشکلی و مسئله ای با مدیریت استان و داخل مجموعه اداره کل راه و شهرسازی ندارند و همچنان متحد و هماهنگ با مدیرکل  و معاونین زحمتکش این اداره کل در خدمت مردم شریف استان هستند.

گفتنی است در بیانیه روابط عمومی راه و شهرسازی استان ایلام که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، در توضیح دلایل این تجمع، ضمن برشمردن وظایف متعددی که بر دوش کارکنان این اداره است، مواردی چون بازنشسته شدن بسیاری از نیروها و عدم جذب نیروهای جدید و افزایش فشار کاری بر نیروهای فعلی، عدم لحاظ کارکنان راه و شهرسازی در قوانین و طرحهای افزایش دستمزد مانند سایر ارگانها و... عنوان شده است که می‌طلبد در راستای عدالت در حقوق و مزایا که مدنظر دولت سیزدهم نیز هست به این درخواست‌ها رسیدگی شود.

کد خبر 2766029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha