گروه سرمایه‌گذاری لوکوما در ایلام هتل‌ بیمارستان می سازد

سرویس ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از احداث هتل بیمارستان ۳۲۲ تخت‌خوابی و هتل چهار ستاره در استان توسط گروه سرمایه‌گذاری لوکوما خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری کردپرس، فرزاد شریفی با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه گردشگری سلامت با جذب گردشگران خارجی، دو طرح گردشگری و درمانی مهم شامل هتل بیمارستان ۳۲۲ تخت‌خوابی و هتل چهار ستاره در استان توسط گروه سرمایه‌گذاری لوکوما احداث می‌شود.

وی اظهار داشت: با جذب بیماران خارجی به ویژه کشور عراق توسعه گردشگری سلامت در استان محقق می شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام با بیان اینکه این استان از حیث گردشگری یکی از استان‌های دارای ظرفیت و مناسب به شمار می رود، افزود: استان ایلام از دیرباز تاکنون به عنوان عروس زاگرس معرفی شده و دارای توانمندی‌های برجسته‌ای برای تقویت صنعت گردشگری به ویژه در راستای گردشگری سلامت است.

شریفی با بیان اینکه قرار گرفتن استان ایلام در کنار کشور عراق باعث شده که در راستای تقویت گردشگری سلامت تلاش دو چندانی با همکاری دستگاه های مرتبط با گردشگری سلامت داشته باشیم، تصریح کرد: امکان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری سلامت استان ایلام با کشور عراق نیز می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای توسعه فضای کسب و کار و تقویت اقتصاد منطقه فراهم کند.

وی ادامه داد: با توجه به همسایگی استان ایلام با کشورعراق و جهش چشمگیر سطح خدمات درمانی در این استان، ایلام می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام بیان داشت: در صورت اعطای مجوز به گروه سرمایه‌گذاری لوکوما، احداث هتل بیمارستان ٣٢٢ تختخوابی و هتل چهار ستاره در استان ایلام را با سرمایه‌گذاری حدود شش هزار میلیارد تومان توسط این گروه آغاز می‌شود.

شریفی تصریح کرد: احداث هتل بیمارستان ٣٢٢ تختخوابی و هتل چهار ستاره در استان ایلام، علاوه بر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، نقش مهمی در توسعه گردشگری و سلامت استان ایلام خواهد داشت.

کد خبر 2766023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha