طرح هوشمند سازی پلیس کرمانشاه آغاز شد

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان گفت: هوشمندسازی پلیس در راستای تسریع و اجرای به موقع ماموریت ها، تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع و روان سازی ارائه خدمات به شهروندان با تجهیز یگان های انتظامی استان به سیستم های رایانه ای و خودروهای گشتی به دستگاه های جی پی اس کلید خورد.

به گزارش کردپرس، سردار "مهدی حاجیان" اظهار کرد: در راستای تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع، تسریع در ارائه خدمات به آن ها، هوشمند سازی پلیس و اجرای سریع و به موقع ماموریت ها، اقدامات خوبی در یگان های انتظامی  کرمانشاه صورت گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا 116 دستگاه ست کامل رایانه مجهز به همراه 16 دستگاه مانیتور صنعتی ویدئو وال در میان یگان های انتظامی سطح استان توزیع شد.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: همچنین 132 دستگاه "جی پی اس" نیز در راستای کنترل و هدفمند کردن گشت های انتظامی و پلیس های راه و راهور بر روی خودرو این یگان ها نصب شده است.

فرمانده انتظامی استان همچنین ابراز امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات دریافتی پلیس و همچنین ارتقاء امنیت اجتماعی در استان باشیم.

وی در پایان گفت: هدف پلیس ارائه بهترین خدمات به مردم و مقابله مجدانه با مجرمانی است که امنیت و آرامش مردم را هدف گرفته اند و در این راستا من و همکاران پرتلاش و زحمتکشم در همه بخش های انتظامی مصمم هستیم که خدمتگزار خوبی برای شهروندان باشیم.

کد خبر 2765740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha