استانداری ایلام و فرمانداران برای جلب مشارکت در انتخابات تلاش کنند

سرویس ایلام - دبیر شورای وحدت استان ایلام در دیدار با استاندار ایلام بر ضرورت تلاش بیشتر استانداری ایلام و فرمانداران برای جلب مشارکت در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، خدابخش داودی نصر در دیدار با استاندار ایلام با حضور رئیس شورای وحدت استان، با اشاره به چهار مؤلفه انتخاباتی مورد تاکید رهبری معظم انقلاب، خواستار تلاش و برنامه‌ریزی بهتر و به موقع مجموعه استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب و جلب بیش از پیش مردم در انتخابات آتی شد.

او گفت: موفقیت هر تشکیلاتی در گرو دو شاخصه مهم برنامه و مدیر کارآمد است که در استان به دلیل ضعف مبنایی و مزمن در این دو حوزه باید تلاش سازمان یافته‌تری صورت گیرد.

وی افزود: استاندار به عنوان مدیر ارشد استان و نماینده عالی دولت می‌تواند مبانی فوق الذکر را به سمت سیاست‌های اجرایی دولت هدایت کند و در این راستا ضمن توجه به عدم به کارگیری بانیان وضع موجود، نیروهای همراه و هم سوی دولت را در بدنه مدیریت استان قرار دهد.

دبیر شورای وحدت استان افزود: در خصوص کاهش تورم و بیکاری و تقویت سفره مردم تنها مدیران کارآمد و با برنامه می‌توانند از آثار منفی این دو پدیده مخرب و آسیب زا بکاهند.

داوودی نصر گفت: لازم است مدیریت محترم استان در بخش های مختلف با نخبگان و دانشگاهیان و به ویژه ارکان سیاسی نیروهای انقلاب اسلامی (شورای ائتلاف, شورای وحدت و ستاد استانی انتخابات ریاست جمهوری) مشورت کند تا کارها و فعالیت‌ها در استان سریع تر، آسان‌تر، ارزان‌تر و دقیق‌تر به سامان برسند و از بار آسیب‌های اجتماعی جامعه و آلام مردم کاسته شود.

کد خبر 2765434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha