طرح ۱۶۰ واحدی مسکن مهر هرسین به زودی به بهره‌برداری می رسد

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مهر بهزیستی هرسین پس از ۱۱ سال رکود، با تلاش ها و پیگیری‌های صورت گرفته اکنون تکمیل شده و زودی به بهره‌برداری می رسد.

استاندار کرمانشاه روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در حاشیه برنامه بازدید از پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مهر بهزیستی و عملیات اجرایی پروژه ۶۸۶ واحدی نهضت ملی مسکن هرسین در جمع خبرنگاران گفت: امروز ابتدا بازدیدی از پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن مهر بهزیستی داشتیم. متاسفانه این پروژه از ۱۱ سال قبل راکد مانده بود و اکنون با تلاش های صورت گرفته در آستانه بهره برداری است.

 وی افزود: با انجام آسفالت محوطه، این مجموعه در آینده نزدیک افتتاح و در اختیار مردم قرار می گیرد. 

مدیر ارشد استان ادامه داد: طرح دیگر که مورد بازدید قرار گرفت، پروژه ۶۸۶ واحدی نهضت ملی مسکن هرسین است که در مساحت ۳۰ هکتار، عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، قطعات این مجموعه به صورت‌ دو طبقه طراحی شده است که به رفاه و آسایش بیشتر و کاهش قیمت تمام شده کمک می کند. 

صحرایی عنوان کرد: این مجموعه در مرحله آماده سازی از حدود ۶۰ درصد پیشرفت برخوردار است و امیدواریم قطعات آن هر چه زودتر تحویل متقاضیان شود و روند ساخت آن با استفاده از تسهیلات بانکی آغاز شود.

کد خبر 2765255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha