شهرداری دهلران با مشکلات عدیده مالی روبروست

سرویس ایلام - یک عضو شورای شهر دهلران در پیامی خطاب به رسانه‌ها از مشکلات عدیده شهرداری دهلران گفته و خواستار کمک رسانه‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، خدیجه شامحمدی در این پیام نوشت: شهر دهلران با جمعیت شهری بالغ بر ۳۴ هزار نفر و با رشد جمعیت شهری و توسعه شهر  یکی از شهر های پرجمعیت استان می باشد. لذا امکانات و اعتبارات لازم برای خدمات مناسب و به موقع باید در خور این شهر و مردم باشند.

وی افزود: اولویت اصلی در خدمات رسانی به موقع، اعتبارات لازم و ناوگان مجهز است اما شهرداری دهلران با مشکل اساسی فرسودگی و مستهلک بودن ماشین آلات دست و پنجه نرم می‌کند.

این عضو شورای شهر دهلران تاکید کرد: تعمیر این ماشین آلات از اعتبارات داخلی صورت می‌گیرد که باید این اعتبارات برای فعالیت های عمرانی و حقوق مزایای کارکنان صرف شود ولی هر باره صرف تعمیر این ناوگان فرسوده می‌شود. 

شامحمدی گفته: پیگیری های مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهر دهلران از طریق نماینده مجلس، مسئولین شهرستان و استانی تا وزارت کشور و سازمان شهرداری کل کشور در طی این ۲ سال صورت گرفته است ولی هنوز به نتیجه دلخواه دست نیافته است.

او گفت: شهرستان دهلران با داشتن ثروت عظیم نفتی وگازی توانایی این را دارد از طریق شرکت های نفتی منطقه برای عمران شهری استفاده بهینه را ببرد. سهم آلایندگی های شهرداری دهلران از شرکت های نفتی و سهم مشارکت های اجتماعی این شرکت ها نسبت به شهر، به تنهایی می تواند شهر دهلران را آباد کند.  

عضو شورای شهر دهلران یادآور شد: هم اکنون شهرداری دهلران که همزمان چندین فعالیت عمرانی را در دست اجرا دارد با مشکلات عدیده مالی روبرو است. ادامه احیاء پارک جنگلی، ادامه نهضت آسفالت، ادامه پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری و... چشم انتظار نگاه ویژه مسئولین به این شهرداری است. 

وی از فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه درخواست کمک کرد و گفت: از تمامی فعالین اجتماعی، اصحاب رسانه، مطالبه گران و دلسوزان اهل قلم درخواست دارم برای رفاه خانواده ها و خدمات‌دهی در خور به مردم نجیب شهر دهلران، خواهان نگاه ویژه مسئولین به نیازمندی های اساسی شهر خود باشند.

کد خبر 2765237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha