پیام های مناسبتی، آفت برخی از  مدیران ایلامی / جبار صفربیگی

سرویس ایلام - روزنامه نگار ایلامی در یادداشتی به سیل انبوه و مسابقه مدیران استان به مناسبت‌های مختلف پرداخت و نوشت: برخی مدیران به جای ارائه عملکرد به تقویم چشم دوخته اند!

به گزارش خبرگزاری کردپرس، این روزها در شرایطی که مردم ایلام از گرانی، تورم، بیکاری، کمبود برخی کالاها نظیر مرغ و... در مضیقه هستند، برخی مدیران استان، همزمان با فرارسیدن مناسبت های تقویمی و یا رویدادهای روز منطقه و کشور، با صدور پیام تبریک، تسلیت و یا بیانیه، فرصتی برای عرض اندام یافته و خودی نشان می دهند! فارغ از اینکه آن رویداد با ماهیت کاری آن مدیر مرتبط باشد یا نباشد.

رقابت، تنها بر سر ارسال پیام ها در اسرع وقت و با ادبیات و عباراتی خاص تر و حکیمانه تر پیش از سایر رقباست. در نتیجه برخی به جای عمل به وظایف خود چشم به تقویم دوخته اند تا مبادا در صدور پیامهای مناسبتی از دیگران عقب بمانند!

از آنجاکه فلسفه وجودی ادارات تکریم ارباب رجوع و انجام امور محوله به نحو مطلوب است، انتظار می رود مدیران به جای صدور بیانیه و پیام های با ربط و بی ربط، عملکرد خود در ارتباط با وظایف ذاتی شان در معرض قضاوت مردم و خبرنگاران رسانه ها بگذارند.

آنچه می تواند گره ای از مشکلات مردم بگشاید، نه صدور پیام، بلکه عمل به وظایف سازمانی و مرتفع نمودن دغدغه های مردم است و برگزاری نشست های خبری تاثیر گذار و اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌ درباره‌ عملکرد ادارات و سازمان ها با هدف تنویر افکار عمومی‌ و نیز برگزاری مصاحبه‌های‌ مطبوعاتی‌ باخبرنگاران‌، متناسب‌ با نیازهای‌ افکار عمومی‌ می تواند در این خصوص راهگشا باشد.

کد خبر 2765151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha