۸۰ شعبه اخذ رأی در ایلام اضافه شد

سرویس ایلام - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست ستاد انتخابات از افزایش تعداد شعب اخذ رای استان در مقایسه با انتخابات گذشته خبر داد و گفت: تعداد شعب اخذ رای استان در انتخابات پیش‌ رو ۸۰ مورد در مقایسه با انتخابات گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد سبحان حسنی تعداد کل شعب اخذ رأی استان را ۶۳۳ شعب ذکر کرد و گفت: از این تعداد ۱۸۷ مورد سیار و ۴۴۶ مورد ثابت است که این تعداد شعب ۴۴۸ مکان را پوشش می‌دهند و همچنین از مجموع شعب، ۳۴۴ مورد  شهری و ۲۸۹ مورد روستایی است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: تمامی دست اندرکاران امر انتخابات خود را برای برگزاری پرشور و رقابتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند آماده می‌کنند.

حسنی تاکید کرد: هر چه انتخابات پرشورتر باشد یاس و ناامیدی در جبهه دشمنان نیز بیشتر خواهد بود بنابراین لازم است افراد تاثیرگذار و رسانه‌ها در عرصه سیاسی و اجتماعی برای رقم زدن انتخاباتی پرشور به میدان بیایند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: رسانه‌ها، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص  انتخابات را برای مردم تبیین کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام تاکیدتصریح کرد: فرمانداران و بخشداران مکلفند همه بسترها را برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم کنند و نیازمندی ها را اعلام کنند هر چند تاکنون تمامی فرآیندهای انتخاباتی، حضور در کلاس‌های آموزشی و تکمیل زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات رضایت‌بخش بوده است.

کد خبر 2764851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha