دستگیری ۴۶ خرده فروش مواد مخدر در ایلام

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی ایلام از دستگیری ۴۶ خرده فروش مواد مخدر در استان در راستای اجرای طرح آرامش در شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال سلمانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در اجرای آرامش در شهر و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجار شکنان اجتماعی، با هدف دستگیری خرده فروشان، معتادان متجاهر در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۴۸ ساعت اجرا شده است، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در جریان این اجرای موفق شدند ۴۶ خرده فروش موادمخدر دستگیر و ۴۵ معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: از دستاورد های دیگر این طرح کشف بیش از ۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، کشف ۲۷۰ حبه قرص روان گردان، ۸۲۶ عدد فشنگ جنگی و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی بوده است.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: به جهت افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 2764824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha