PKK به افرادی که به نام این حزب از مردم اخاذی کرده اند هشدار داد

سرویس ترکیه - مرکز فرماندهی ایالت سرحد PKK به کسانی که به نام این سازمان از مردم در کردستان ترکیه پول گرفته اند، هشدار داد.

به گزارش کردپرس، مرکز فرماندهی حزب کارگران کردستان (PKK) شاخه سرحد (مجموعه ای از استان های کردستان ترکیه شامل وان؛ آگری، ایغدیر و ...) در بیانیه ای با انتشار اسامی برخی از افرادی که به نام کمک به PKK از مردم اخاذی کرده اند، از مردم در کردستان ترکیه خواست تا فریب سودجویانی که به نام این سازمان پول جمع می کنند، را نخورند.

به نوشته فرات، مرکز فرماندهی ایالت سرحد با انشتار بیانیه‌ای، به کسانی که به نام PKK اقدام به اخاذی از مردم منطقه سرحد کرده‌اند هشدار داد.

در این بیانیه آمده: «برایمان روشن شده که افرادی به نام حزبمان اقدام به جمع‌آوری پول در میان مردم منطقه کرده‌اند. یاشار قارادنیر، هارون اورال و پدرش خالد اورال اقدام به جمع‌آوری پول با نام حزبمان در میان مردم کرده‌اند. نیز می‌دانیم که یاشار قارادنیز پیشتر نیز همان جرم را انجام داده و این یعنی دزدیدن ارزش‌های حزب و مردم ما.»

فرماندهی PKK سرحد در ادامه از مردم در کردستان ترکیه خواست تا به این افراد اعتماد نکنند: «از مردم وطن‌دوست منطقه سرحد خواستاریم که فریب این دزدان را باور نکرده و هوشیار باشند. باید اعلام کنیم که حزبمان هرگز چنین مسئولیتی را به این افراد محول نکرده است. ما به افراد فوق‌الذکر شدیدا هشدار می‌دهیم که سوءاستفاده از ارزش‌های خلقمان یک جرم بزرگ است و باید فورا از این عمل خود دست بکشند.»

گفتنی است، در ماه گذشته عملیاتی گسترده از سوی وزارت کشور ترکیه برای بازداشت برخی از شهروندان در کردستان ترکیه به بهانه کمک مالی به PKK انجام گرفت. در این سری عملیات صدها شروند به اتهام «تامین مالی گروهک تروریستی» بازداشت شدند.

کد خبر 2764516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha