بازداشت زمین خواران توسط پلیس گیلانغرب

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی گیلانغرب از بازگرداندن بیش از 6 هزار و 200 متر مربع زمین به ارزش 124میلیارد ریال به بیت المال و جلوگیری از ایراد زیان به شهروندان خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ سرهنگ "منصور محمدی " در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان وامنیت اقتصادی گیلانغرب  با انجام تحقیقات و بررسی های اخیر خود متوجه شدند دو نفر اراضی ملی و زمین در محدوده شهر سرمست را به صورت غیرمجاز  به تصرف خود درآورده اند.

وی افزود: در این راستا ماموران با تکمیل تحقیقات خود و با رویکرد جلوگیری از خرید و فروش این اراضی و ایراد زیان به شهروندان طرحی را در راستای مبارزه با این زمین خواری ها در سطح شهرستان  اجرا و با تلاش شبانه روزی مامورین موفق شدند در مجموع بیش از6 هزار و 200متر مربع زمین که کارشناسان مربوطه ارزش آن ها را بالغ بر 120 میلیارد ریال اعلام کردند را به بیت المال بازگردانند.

محمدی با اشاره به دستگیری 2متهم دخیل در این زمین خواری و سندسازی های جعلی و معرفی آنان به مراجع قضایی تصریح کرد: مهمترین دستاورد این اقدام پلیس جلوگیری از کلاهبرداری های ناشی از نقل و انتقال این زمین ها به شهروندانی بود که در صدد تهیه زمین بودند و قطعا با زیان و مشکلات بزرگی روبرو می شدند.

کد خبر 2764213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha