۳۰۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین به شهرداری‌های استان ایلام تخصیص داده شد

سرویس ایلام - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در آیین معارفه شهردار ایلام اعلام کرد: ۳۰۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین به شهرداری‌های استان ایلام تخصیص داده شد.

سعید هژبری اظهار کرد: با وجود اینکه اتفاقات خوبی در حوزه پایش تصویری ترافیک رخ داده اما کمبودهای بسیاری داریم و برای رسیدن به مقصد همه باید به شهردار جدید کمک کنیم تا برنامه‌های پیشنهادی خود را اجرا و به شهروندان خدمت کند.

وی افزود: به نمایندگی از مجموعه مسئولان ارشد استان قول می‌دهم از تمام افرادی که در راستای عمران شهری قدم بردارند، حمایت کنیم اما برای رسیدن به موفقیت شهرداری، همدلی اعضای شورا و همراهی مردم نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: نقش شهروندان در توسعه شهری بسیار مهم است زیرا اگر همه‌ی ما وظایف شهروندی خود را انجام دهیم، مشکلات شهرداری حل خواهد شد.

هژبری در بخش دیگری از سخنان خود، کنگره عظیم اربعین را برند استان ایلام عنوان کرد و گفت: به برکت اربعین توسعه همه‌جانبه استان ایلام آغاز شده است زیرا این یک حرکت فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و اقتصادی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در سال جاری ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار اربعین به شهرداری‌های استان تخصیص داده شد که ۱۲۰ میلیارد تومان از این مبلغ سهم شهرداری ایلام بود.

وی ادامه داد: سهم شهرداری‌های استان ایلام از اعتبارات اربعین در سال ۱۴۰۰ نود و سه میلیارد تومان بود که این مبلغ در سال ۱۴۰۱ به ۱۵۰ میلیارد و در ۱۴۰۲ به ۳۰۹ میلیارد تومان رسید.

معاون استاندار ایلام گفت: در سالهای گذشته اعتبار اربعین را از طریق کمیسیون تلفیق مجلس اختصاص می‌دادند که نمایندگان کرمانشاه و خوزستان در مجلس به واسطه تعداد، از قدرت چانه‌زنی‌ بیشتری برخوردار بودند.

وی ادامه داد: اکنون که این اعتبار در وزارت کشور توزیع می‌شود با رایزنی و چانه‌زنی و در نظر گرفتن ترددها و یک سری پارامترهای دیگر، اعتبار جذب می‌شود که سهم ایلام نسبت به قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

هژبری، در بخش دیگری از سخنانش گفت: شهرداری‌ها رسالت سنگینی را بر عهده دارند و به واسطه وظایف زیاد آنها همواره زیر ذره‌بین و مورد قضاوت شهروندان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مدتی که گذشت به دلایل مختلف نتوانستیم خدمات شایسته مردم را به آنان ارائه دهیم اما در فضای جدید باید نسبت به عملکرد شهرداری ایلام بازنگری اساسی داشته باشیم و عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم زیرا مردم شایسته خدمات بیشتری هستند.

کد خبر 2763632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha