اجتماع مردم استان ایلام در حمایت از کودکان غزه

سرویس ایلام - امروز صبح در جای جای ایلام، اجتماع پر شور مردم استان در حمایت از مقاومت غزه و کودکان فلسطینی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، در ۱۲ شهرستان استان ایلام مردم و مسئولین با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا پشتیبانی خود را از مقاومت فلسطین اعلام کردند.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در حاشیه این اجتماع به خبرنگاران گفت: این حرکت‌ها و اجتماعات خودجوش و عظیم مسلمانان در حمایت از مردم غزه، ماهیت پلید این  رژیم را برای جهانیان بیش از گذشته آشکار کرد.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مردم بی‌دفاع غزه و زنان و کودکان، تاکید کرد: امروز همه‌ انسان‌های آزاده‌ دنیا در  راستای محکومیت جنایات هولناک و بی‌رحمانه‌ صهیونیست‌ها و حمایت از مردم بی‌دفاع  غزه به‌ پا خاسته‌اند.

سخنران مراسم شهر ایلام سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز با اشاره به اینکه غزه امروز صحنه عاشوراست، گفت: برای حمایت از مردم غزه همه باید در صحنه حضور داشته باشیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز حتی اگر در همه صحنه‌ها پیروز شود دیگر اسرائیل قبل از الاقصی نیست، امروز به بیمارستان‌ها حمله و بچه‌های کوچک را تکه و پاره می‌کنند.

کد خبر 2763373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha