برخورد با سرقت و قاچاق از اولویت‌های پلیس است

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس چند اولویت مهم در دستور کار خود دارد که برخورد با پدیده سرقت و جلوگیری از قاچاق از مهمترین آن ها محسوب می شود.

به گزارش کردپرس، سردار "مهدی حاجیان" در کمیسیون عملیات شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: طرح جامع امنیت محله محور با جدیت در برخی شهرستان های استان آغاز شده و به تدریج در بقیه مناطق هم عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: در این طرح پلیس با همراهی مردم، ریش سفیدان و معتمدان و برگان مناطق طرح های متعدد ارتقاء امنیت اجتماعی را برگزار و محلات را از لوث وجود اشرار، اراذل، قاچاچیان، سارقان و معتادان متجاهر پاک خواهد کرد.

سردار حاجیان با اشاره به اولویت های چندگانه پلیس برای ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: در این میان برخورد با پدیده سرقت و جلوگیری از قاچاق در زمره اقدامات اولویت دار قرار دارند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه از تشدید برخوردها با مجرمان خبر داد و گفت: این استان محل مناسبی برای قانون شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی نخواهد بود و در صورتی که مرتکب هرگونه خطایی شوند قاطعانه و بدون گذشت با آن ها برخورد می شود.

وی شناسایی کانون های تشکیل جرم، افزایش استقرار ایست و بازرسی، پاکسازی مرتب نقاط آلوده و مسدود شدن مسیر محل تردد قاچاقچیان سلاح و کالا را مورد تاکید قرار داد و گفت: عرصه بر مجرمان و قانون شکنان باید تنگتر از گذشته شود تا فرصت فکر کردن برای ارتکاب جرم را نداشته باشند.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به اینکه امنیت خوبی در گیلانغرب حکم فرماست، بر لزوم استقرار ایستگاه های بازرسی و بازرسی مداوم از کشتارگاه ها به منظور جلوگیری از خرید و فروش دام سرقتی و قاچاق تاکید کرد.

کد خبر 2763280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha