تولید ۱۵ هزار جعبه نشاء گُل‌فصلی در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه از تولید ۱۵ هزار جعبه نشاء گُل ‌فصلی کشت پاییزه برای توزیع بین مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه خبر داد

به گزارش کردپرس؛ کامجو غلامی اظهار کرد: برای دومین‌بار در سال جاری با عنوان کشت دوم تولید ۱۵ هزار جعبه نشاء گل ‌فصلی شامل بنفشه (۸ رنگ) و همیشه بهار در گلخانه این سازمان به مرحله بهره‌برداری و توزیع رسیده است.

وی افزود: تولید نشاء گل‌ فصلی به صورت ۲ بار در سال و تحت عنوان کشت بهاره و پاییزه در گلخانه ۴ هزار متری مخصوص کشت نشاء گل‌ فصلی سازمان صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: کاشت گل‌های فصلی در فضای سبز شهری علاوه بر افزایش زیبایی بصری و طراوت محیط، ارتقای سطح نشاط و شادابی بین شهروندان را همراه دارد.

غلامی عنوان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته کاشت گل‌های فصلی، فرش‌گل در بوستان‌ها، میادین و بلوارها در دستور کار سازمان و فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: تولید انواع درختچه زینتی شامل، انواع رُز، یاس هلندی، شمشاد، پیراکانتا، زرشک زینتی به تعداد ۲۵ هزار گلدان به منظور توزیع و کاشت در سطح مناطق هشت‌گانه شهرداری نیز از دیگر تولیدات گلخانه این سازمان است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با وجود همه کمبودها و موانع تمام تلاش و توان خود را در راستای ایجاد و گسترش فضای سبز شهری بکار می‌گیریم و امیدواریم شهروندان عزیز نیز با تعامل و همکاری خود در ایجاد محیطی سبز و زیبا یاریگر ما باشند.

کد خبر 2763253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha