توزیع ۸ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای کردستان

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸ میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستاهای استان توزیع ‏‏شده است.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸ میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستاهای استان کردستان توزیع ‏‏شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۱۸ درصدی همراه بوده است.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن ‏استان عملیات ارسال و ذخیره سازی ‏نفت سفید مورد نیاز خانوارهای استان از ابتدای خردادماه آغاز شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه عملیات ارسال نفت سفید همچنان در حال وجود دارد، افزود: ۹ هزار خانوار نفت سفید سوز در استان وجود دارد.

نوکانی ادامه داد: برای ‏‏ارائه خدمات مطلوب به روستائیان و تحقق حقوق شهروندی، عملیات توزیع نفت سفید در روستاهای ‏‏استان به صورت الکترونیکی انجام و در این مدت ۸ میلیون و ۵۰۰ لیتر نفت سفید به روستاهای ‏استان ‏ارسال شده است.

وی با اشاره به ارسال بیش از ۶ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای صعب العبور استان، ‏یادآور شد: تمام سهمیه سالیانه نفت سفید روستاهای مناطق سخت گذر استان کردستان ارسال شده و ‏ساکنان این روستاها امسال برای تامین سوخت زمستانی خود مشکلی نخواهند داشت.

کد خبر 2762971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha