تک دوره‌ای بودن نمایندگان از مشکلات انتخابات در ایلام / دوگانگی مشهود رسانه های غربی در خصوص غزه

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست با اهالی رسانه استان بر لزوم آگاهی بخشی اهالی رسانه برای انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: تک دوره‌ای بودن نمایندگان از مشکلات انتخابات در ایلام است که باید بررسی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار خاطرنشان کرد: باید کالبد شکافی کرد که چرا نمایندگان ما همواره تک دوره‌ای بوده‌اند در حالی که یک نماینده در اولین دوره، با بسیاری از سازوکارهای نمایندگی آشنا شده و روابط خود را در وزارتخانه‌ها پیدا کرده و در حالی که می‌تواند در دوره بعد برای استان موثر باشد، با فضای انتخاباتی که استان ایلام دارد نمی‌تواند دوباره به مجلس راه بیابد.

وی خرید و فروش رأی را از آفات انتخابات دانست و گفت: اصحاب رسانه استان روشنگری کنند و ضمن تبیین وظایف نمایندگی، در انتخاب اصلح به مردم آگاهی بخشی کنند.

امام جمعه ایلام در خصوص همبستگی با مقاومت مردم غزه عنوان کرد: رسانه‌ها باید با امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، در رساندن پیام مظلومیت مردم غزه به گوش جهانیان بیشتر فعالیت کنند.

او گفت: گفت: دوگانگی رسانه‌های غرب امروز در پوشش این جنایت بزرگ بسیار مشهود است و حاکمان غربی با ترس و هراس خود را به سرزمین اشغالی رساندند تا حمایت های خور را از این رژیم کودک کش به اثبات برسانند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: اما وجدان‌های بیدار در اقصی نقاط دنیا با برپایی همایش های خود جوش و حمایت از مردم مظلوم غزه این امر را خنثی کردند و انتظار دارم اهالی رسانه استان بیشتر روی این موضوع کار کنند.

امام جمعه ایلام با اشاره به این که  اصحاب رسانه در قرارگاه اربعین در مرز بین المللی توانستند به‌ خوبی همایش بزرگ اربعین را به تصویر بکشانند، خاطرنشان  کرد: رسانه‌ها توانستند نقش مرز مهران را بر خلاف تصورات، در برگزاری اربعین حسینی در کشور پر رنگ کنند و از اینکه در مسائل اصلی استان وحدت کلمه دارند از همه آنها تشکر می کنم.

کد خبر 2762476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha