تشدید برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در ایلام

سرویس ایلام - به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام برخورد با خودروهای پلاک مخدوش و فاقد پلاک در استان تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ علی‌احمد شاوردی با بیان اینکه برخورد با خودروهای پلاک مخدوش در سطح استان به صورت مستمر ادامه دارد، افزود: با توجه به اینکه مخدوش کردن و تردد خودروهای فاقد پلاک توسط رانندگان جرم محسوب می شود، پلیس راهور برخورد بدون اغماض با متخلفان را در دستور کار خود قرار داده است.

شاوردی بابیان اینکه تغییر وضعیت خودرو و آلودگی صوتی موجب سلب آسایش مردم می شود ادامه داد: شناسائی، اعمال قانون و توقیف خودروهای فاقد پلاک و دارای تغییر وضعیت، آلودگی صوتی و هرگونه تخلفی که موجب برهم زدن آرامش و آسایش مردم شود در دستور کار پلیس راهور قرار دارد و حتی اگر خودرو در لحظه توقیف نشود برای آن دستور قضائی گرفته خواهد شد و برابر قانون با متخلف برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: مخدوش کردن و دستکاری پلاک جرم است و پس از اعمال قانون توسط عوامل گشت راهنمائی و رانندگی، وسیله نقلیه متخلف توقیف و راننده خاطی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی می شود.

رئیس پلیس راهور استان ایلام خاطر نشان کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی ضمن تماس با سامانه ۱۱۰ و یا ۱۲۰ پلیس راهور، آدرس محل و شماره نقلیه را اطلاع دهند تا برخورد قاطع پلیس با فرد متخلف صورت گیرد.

کد خبر 2761903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha