آغاز اجرای طرح هر مدرسه یک قاضی در شهر ایلام

سرویس ایلام - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: هدف از اجرای طرح هر مدرسه یک قاضی، آشنایی دانش آموزان با جرائم و آسیب های اجتماعی، عوامل و دلایل وقوع آنها، مجازات ها و راه های پیشگیری از آن است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مراسم آغاز اجرای طرح هر قاضی یک مدرسه با حضور رییس اداره آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان، مسئول بسیج حقوقدانان سپاه امیرالمومنین(ع) و با سخنرانی اسماعیل قمری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در دبیرستان دخترانه تربیت شهر ایلام برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در افتتاحیه این مراسم ضمن تقدیر از بسیج حقوقدانان سپاه امیرالمومنین(ع) و آموزش و پرورش استان که در انجام این طرح نهایت همکاری را مبذول داشتند، اظهار داشت: با توجه به تعداد پرونده های تشکیل شده در محاکم قضایی با موضوع جرائم فضای مجازی و نیز با عنایت به گوناگونی شبکه های اجتماعی مجازی و جرائم مرتبط با آن از قبیل کلاهبرداری اینترنتی شرکت های هرمی، هتک حرمت، اخاذی و... ضروری است سواد رسانه ای کاربران اینترنت ارتقا یابد.

وی ضمن تاکید بر اطلاع رسانی و آگاهی افزایی به دانش آموزان، توضیحاتی در خصوص مجازات حمل و نگهداری هرگونه سلاح سرد از قبیل شوکر، گاز اشک آور و اسپری فلفل بیان کرد.

کد خبر 2761709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha