برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری نشان دهنده اهتمام صداوسیما به هویت اقوام ایرانی است

رییس سازمان صداوسیما گفت: برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در جای جای ایران و به ویژه در کردستان، نشان دهنده اهتمام سازمان صدا و سیما به ابعاد هویتی اقوام سربلند ایرانی است.

به گزارش کرد پرس، پیمان جبلی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی ویژه اقوام ایرانی که از طریق ویدیو کنفرانس با مردم کردستان صحبت کرد، گفت: صمیمانه دوست داشتم در این جمع وزین در کردستان حضور داشته باشم.

وی ضمن عرض تبریک سالروز ولادت پیامبر رحمت و نور و عدالت گستر، ولادت تمام صادق و هفته وحدت، از میزبانی و مهمان نوازی مردم کردستان در اولین جشنواره موسیقی اقوام ایرانی تقدیر و تشکر کرد و برگزاری این رویداد فرهنگی را موفقی و منظم ارزیابی کرد.

رئیس سازمان صدا و سیمای کشور به نشست ماه ها قبل با استاندار کردستان اشاره کرد و افزود: طی آن نشست پیشنهاد میزبانی کردستان برای برگزاری جشنواره موسیقی اقوام ایرانی از سوی استاندار کردستان مطرح شد و با توجه به ظرفیت بالای کردستان در حیطه فرهنگ و هنر و موسیقی، با پیشنهاد استاندار کردستان موافقت شد.

جبلی به نظم و جدیت استان کردستان در برگزاری جشنواره موسیقی اقوام ایرانی اشاره کرد و از موفقیت حاصل شده در این زمینه ابراز خرسندی کرد.

وی برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در جای جای ایران و به ویژه در کردستان را نشان دهنده اهتمام سازمان صدا و سیما به ابعاد هویتی اقوام سربلند ایرانی دانست و اظهار کرد: سرفصل عدالت محوری نیز در کنار هویت محوری از رویکردهای سازمان صداوسیما است.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزاری جشن امت احمد در سنندج را از برنامه های شاخص فرهنگی برشمرد و استقبال مردم کردستان از این جشن دینی و فرهنگی را نشان دهنده حب مردم کردستان به اهل بیت دانست.

جبلی ادامه داد: استان کردستان مایه افتخار ایران اسلامی و نماد جانفشانی در راه اسلام و ایران و انقلاب است.

کد خبر 2761547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha