وزش «نسیم مهر» کتابخانه ها در مدرسه «دا»

سرویس ایلام - ویژه برنامه نسیم مهر به مناسبت هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین فصل بازگشایی مدارس در دبستان «دا» روستای چشمه کبود شهرستان ایلام به همت کتابخانه سیار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام ضمن تبریک میلاد پیامبر رحمت (ص) و آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: کتابخانه سیار قاصدک مهربانی در راستای عدالت اجتماعی، در هفت نقطه روستایی از شهرستان ایلام، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه اندازی شده است و به صورت رایگان به اعضای خود کتاب امانت می دهد.

وی تأکید کرد: خوش‌بختانه در روستای چشمه کبود به خوبی از کتابخانه سیار استقبال شد و اغلب اعضای این کتابخانه از کودکان و نوجوانان این روستا هستند.

وزش «نسیم مهر» کتابخانه ها در مدرسه «دا»

حیدری خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت‌های کتابخانه سیار قاصدک مهربانی ایلام است. خاصیت برگزاری چنین برنامه‌هایی علاوه بر ایجاد نشاط و شادی در بین کودکان و نوجوانان، خاطره خوش و ماندگاری را در ذهن آنان ثبت می کند.

اجرای نمایش عروسکی، نمایش طنز، اجرای موسیقی سنتی، ایستگاه نقاشی، کتیبه سازی، قرائت وصیت نامه شهید دانش آموز حیات سروری، مسابقه شعرخوانی و اهدای کتاب و جوایز به همه دانش آموزان از جمله بخش های متنوع ویژه برنامه نسیم مهر بود.

گفتنی است در پایان از تلاش ها و زحمات عبدالصاحب ناصری، مدیر مجتمع آموزشی امام علی(ع) که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پیشقدم و فعال بوده است، تقدیر شد.

کد خبر 2761505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha