ضرورت ورود موثر تعزیرات حکومتی به موضوعات نان و بلیط اتوبوس در ایلام

سرویس ایلام - رئیس کل دادگستری ایلام گفت: تعزیرات حکومتی به موضوع گران فروشی، کم فروشی، پخت نان و مشکل بلیط اتوبوس بین شهری ورود جدی و مؤثر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عمران علی‌محمدی با اشاره به تکالیف و وظایف قانونی و توقع و انتظار مردم از حاکمیت در نظام اسلامی گفت: نباید بازار رها شود و در بحبوحه افزایش قیمت ها، گران فروشی و احتکار اقلام مورد نیاز مردم باعث فشار بر آنان شود.

وی افزود: بازدیدهای میدانی نشان می دهد متاسفانه بعضی از نانواها در ساعات مقرر به مردم خدمت نمی دهند یا اوزان مصوب برای پخت هر قرص نان را رعایت نمی کنند و یا این که در میوه فروشی ها نرخ میوه با کیفیت یکسان در دو واحد عرضه متفاوت است.

وی تاکید کرد: تعزیرات حکومتی استان موظف است با همکاری و همراهی تمام متولیان و دست اندرکاران مربوطه از جمله صنعت و معدن، جهاد کشاورزی، شورای آرد و نان، اتاق اصناف و... نسبت به رفع این مشکلات اهتمام جدی داشته به نحوی که تغییرات برای مردم مشهود و ملموس باشد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: مشکل مهم دیگر مردم در مرکز استان فقدان بلیط اتوبوس بین شهری است بویژه در روزهای اخیر که شکایات مختلفی از مردم در این زمینه دریافت شده و برای برخورد با موضوع و رسیدگی به ترک فعل افرادی که احیانا قصور و کوتاهی دارند، دادستانی مرکز استان، بازرسی استان و اداره کل تعزیرات حکومتی به موضوع ورود کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد و اثربخش بودن اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی در استان، نیروی انتظامی و بازپرسان ویژه در سراسر استان همراهی لازم را خواهند داشت.

کد خبر 2761300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha