کلنگ شرکت چینی در ملکشاهی زمین زده شد / تولید آلیاژ با ۶ میلیون دلار سرمایه گذاری

سرویس ایلام - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام از سرمایه گذاری ۶ میلیون دلاری یک شرکت چینی در ملکشاهی ایلام برای راه اندازی واحد تولید آلیاژ سیلیکون منگنز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سعید رشنوادی گفت: این واحد تولیدی در فاز اول با تولید روزانه ۸۰ تُن و در فاز دوم ۱۵۰ تُن با دوره ساخت شش ماهه و با اشتغالزایی بیش از ۵٠ نفر در فاز اول به صورت مستقیم و ۱۸۰ نفر در فاز دوم، با رعایت تمامی اصول زیست محیطی شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی تا ۵ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطر نشان کرد: با هماهنگی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با سازمان سرمایه گذاری وزارت اقتصاد، مقدمات ثبت شرکت به نام شرکت ایرانی، افتتاح حساب بانکی، اخذ مجوز اقامت، اقدامات لازم برای اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی انجام شده است.

مدیر کل اقتصاد و دارایی استان افزود: مواد اولیه مورد استفاده این واحد تولیدی، بخشی از ترکیه، بخشی از آفریقای جنوبی و بخشی از داخل کشور تامین خواهد شد و محصول نهایی تولید شده نیز هم مصرف داخلی و هم جنبه صادراتی خواهد داشت که اولویت با مصرف داخلی بود و مازاد آن صادر می شود.

کد خبر 2761267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha