راه اندازی سامانه های متحرک ثبت تخلفات در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از راه اندازی سامانه های هوشمند متحرک ثبت تخلفات خودرو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه اظهار کرد: شهروندان از معضلات و مشکلات ترافیکی از جمله بی نظمی و گره های ترافیکی شهر کرمانشاه ناراضی هستند.

وی افزود: این نارضایتی به دلیل وجود انبوه خودروها در معابر اصلی و انجام مکرر تخلفاتی مانند سد معبر، پارک دوبل، توقف در حریم تقاطع ها و میادین، توقف بر روی گذرگاه عابرین پیاده، ایجاد آلودگی دیداری و شنیداری و... است.

سرهنگ محمد حیدری ادامه داد:  از طرفی برخورد با تخلفات توسط پلیس بصورت سنتی متناسب با حجم تخلفات ساکن و طول معابر آنهم در شرایط مختلف آب هوایی نمی باشد، بهره گیری از سامانه های هوشمند در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی افزود: با همکاری شهردار کرمانشاه و اعضای شورای شهر، سامانه های هوشمند ثبت تخلفات ساکن با نصب بر روی خودرو و بصورت متحرک در کرمانشاه به کمک پلیس می آید.

وی ادامه داد: این سامانه با قابلیت حرکت سریع در طول خیابانها کلیه پلاک ها را ثبت و تخلفات مربوطه را اعمال قانون می نماید.

رئیس پلیس راهور استان گفت: ضمن تقدیر از همراهی و همکاری شهروندان قانونمند با تاکید بر هوشمند سازی و نقش آن در انضباط ترافیکی و کاهش تخلفات و حوادث ترافیکی ،خواستار توسعه شبکه هوشمند سازی تجهیزات ترافیکی در شهر کرمانشاه و ارتقاء فرهنگ ترافیک توسط رسانه ها شد.

کد خبر 2760992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha