تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای سفر به کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از عقد تفاهم نامه چهار جانبه برای پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به گردشگران ورودی به این استان خبر داد.

به‌گزارش کردپرس، داریوش فرمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با تفاهم چهار جانبه‌ای که بین استانداری کرمانشاه، این اداره‌کل، اداره حج و زیارت و بانک مهر ایران انجام شده است هر گردشگری که به کرمانشاه بیاید، می‌تواند از تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان استفاده کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: طبق این تفاهم نامه با تایید دفاتر خدمات مسافرتی و هتل‌های استان و معرفی به بانک مهر ایران گردشگران می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

 او ادامه داد: اگر گردشگران به مقصد کرمانشاه سفر کنند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانند از این تسهیلات برای هزینه‌های سفر و خرید سوغات استفاده کنند.

 فرمانی با بیان اینکه این تسهیلات به شکل سفر کارت پرداخت می‌شود، گفت: این تفاهم‌نامه در ابتدا با هدف پرداخت تسهیلات به مسافران عتبات و عالیات و در ایام اربعین انجام شد، اما از این پس علاوه بر عتبات عالیات شامل حال سایر گردشگرانی که مقصدشان استان کرمانشاه است، نیز می‌شود.

 او افزود: در چهارچوب این طرح دفاتر خدمات مسافرتی و هتل‌ های استان افراد را معرفی می‌کنند و بانک موظف است در مدت ۵ روز پاسخ لازم را بدهد.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، ادامه داد: در این طرح اداره‌کل میراث‌فرهنگی نقش ناظر و استانداری حامی طرح است.

 او تصریح کرد: در مرحله بعد هر مسافری که از طریق دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه در چهارچوب تور به خارج از استان سفر کند، نیز می‌تواند از این تسهیلات بهره‌مند شود.

 فرمانی در خاتمه تاکید کرد: هدف از این طرح توسعه گردشگری داخلی استان است که دفاتر ترغیب شوند که تورهای گردشگری را فعال و کرمانشاه را به مقصد گردشگری تبدیل کنند.

کد خبر 2760940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha