انتقال زائران به مبدأ با بیش از ۲ هزار اتوبوس از مرز مهران

سرویس ایلام - استاندار ایلام گفت: با بیش از ۲ هزار اتوبوس زائران اربعین حسینی از پایانه برکت به استان‌های محل سکونت خود منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا عنوان کرد: از اول صفر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند که از این تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از طریق مرز مهران وارد کشور شدند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پیک بازگشت زوار به کشور از طریق پایانه شهید سلیمانی مرز مهران اندیشیده شده است، گفت: آب، یخ و غذا برای زوار برگشتی در پایانه برکت تامین شده است و به لطف خدا و همکاری همه اعضای ستاد اربعین هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه زوار برگشتی از کشور عراق در کمترین زمان به محل سکونت خود انتقال داده می شوند، افزود: بیش از ۲ هزار اتوبوس امروز زوار را از پایانه مسافربری برکت به مبدا انتقال می دهند.

رییس ستاد اربعین استان ایلام بر لزوم راهنمایی زوار در پایانه برکت تاکید و خاطرنشان کرد: برای رفاه حال زوار بیش از ۴۳۰ راهدار با مشارکت سپاه استان در پایانه برکت زوار را راهنمایی می کنند تا زوار در کمترین زوار با اتوبوس‌ها به محل سکونت خود انتقال داده شوند.

کد خبر 2760478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha