تجلیل از 2 بوم گردی برتر کرمانشاه در سمینار ملی خانه‌های بوم‌گردی

سرویس کرمانشاه _ در نخستین سمینار ملی آموزشی-تجربی خانه‌های بوم‌گردی ایران از مدیران بوم گردی های «سابات» و «میلکان» از استان کرمانشاه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ نخستین سمینار ملی آموزشی-تجربی خانه‌های بوم‌گردی ایران صبح امروز شنبه 11 شهریور ماه 1402 در سالن آمفی تئاتر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز شد.

در اولین روز از این سمینار که با حضور مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، یاور عبیری رئیس جامعه حرفه‌ای بوم‌گردی ایران و جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران کشور برگزار شد از 18 بوم گردی برتر کشور تجلیل شد.

در این بخش ناصر احمدی از بوم‌گردی «سابات» و فلور یامروتی از کرمانشاه بوم‌گردی «ملیکان» به عنوان مدیران بوم گردی های برتر مورد قدردانی قرار گرفتند.

تجلیل از 2 بوم گردی برتر کرمانشاه در سمینار ملی خانه‌های بوم‌گردی

همچنین در این جشنواره از یاور عبیری رئیس جامعه حرفه‌ای بوم‌گردی ایران و از فعالان شناخته شده حوزه گردشگری کرمانشاه هم تجلیل شد.

به گزارش کردپرس؛ این سمینار به مدت دو روز ( 11 و 12 شهریورماه) و با محوریت معرفی سفیر بوم گردی ها و معرفی برترین های خلاق در خانه های بومگردی و انتقال تجربیات و بومگردی پیشگام گردشگری سبز برگزار می‌شود.

جامعه انجمن های حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی ایران با همکاری شرکت توسعه گردشگری تمدن شهر کادوس، برگزارکنندگان نخستین سمینار ملی آموزشی و تجربی خانه های بوم گردی ایران هستند و سعید مجردی دبیر و سید سعید سجادی دبیر علمی این سمینار دو روزه است.

کد خبر 2760319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha