۲ بیمارستان صحرایی در مرز مهران مستقر شد

سرویس ایلام - دو باب بیمارستان صحرایی در مرز مهران توسط فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در آیین افتتاح بیمارستان صحرایی مهران گفت: بهداشت و درمان یکی از اولویت‌های اساسی در زمینه خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) است.

وی افزود: با توجه به استعداد حوزه درمان در سطح نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران، هرساله این مهم در دستور کار بوده و در بالاترین سطح اجرا شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) تصریح کرد: در اربعین امسال نیز همچون گذشته معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین (ع) و بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در پایانه مرزی مهران با راه اندازی دو باب بیمارستان صحرایی جمعا به تعداد ۸۲ تخت بستری و بسیج جامعه پزشکی استان نیز با استقرار یک باب درمانگاه تخصصی در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

این مقام مسول ادامه داد: اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه، رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه، داروخانه، بستری خواهران و برادران، خدمات پزشکی عمومی و تخصصی، مامایی و... از جمله بخش‌های این دو بیمارستان هستند.

وی با بیان اینکه حضور پزشکان متخصص طب اورژانس، داخلی، ارتوپد، قلب، جراحی عمومی، بیهوشی از نکات مهم و مثبت این دو بیمارستان است، گفت: ارائه خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، پزشک عمومی و متخصص و... نیز در درمانگاه تخصصی بسیج جامعه پزشکی استان ایلام ارائه خواهد شد.

 سردار شاکرمی تصریح کرد: این دو بیمارستان و درمانگاه تخصصی از روز گذشته کار خدمات رسانی به زائرین را آغاز و تا آخرین روز برگشت زوار نیز در مرز مهران مستقر خواهند بود.

کد خبر 2760005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha