زوار حسینی، مرز خسروی را برای تردد انتخاب کنند

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: ما کرمانشاهی ها با افتخار از زوار حسینی دعوت می کنیم مرز خسروی را برای تردد انتخاب کنند.

به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی در آیین افتتاحیه خدمات رسانی به زائران اربعین مرز رسمی خسروی که صبح امروز ۵ شنبه با حضور مثنی التمیمی استاندار دیالی، معاونین سیاسی و امنیتی و عمرانی استاندار، سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم، س سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف، سردار سپهری فرمانده مرزبانی و جمعی از  مسئولان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم در مرز بین المللی خسروی برگزار شد؛ عنوان کرد: آنچه امروز جهان از معجزه اربعین می‌بیند، یک تدبیر بشری نیست بلکه یک معجزه و قدرت نمایی الهی است. 

وی افزود: جهان قدم به قدم در حال پذیرش نوع جدیدی از روابط انسانی است؛ انسان هایی که در قالب اربعین در در حال تمرین یک واقعه بزرگ تمدنی هستند.
.
صحرایی عنوان کرد: مردم ایران و عراق و به ویژه شهرهایی که در مسیر این جریان بزرگ قرار گرفته اند، باید قدردان این ظرفیت الهی و تمدن ساز باشند.

وی تاکید کرد: هیچ قدرت بشری و غیرالهی نمی‌تواند این شکوه عظیم و بی مانند اربعین را رقم بزند. 

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: این توفیق بزرگ با عنایت الهی و با جانفشانی و ایثارگری خیل عظیمی از مجاهدان راه خدا به دست آمده است و اگر ِآن ها نبودند، ممکن بود این فرصت عظیم از کف ما برود و همه ما قدردان آن ها هستیم.

وی افزود: خدمت رسانی به زوار امام حسین علیه السلام، انجام یک وظیفه برای راه یافتن به این سپاه بزرگ الهی است و افراد باید مفتخر باشند که فرصت حضور در این مسیر را داشته اند.

کد خبر 2759914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha