٤٥ درصد ظرفیت اورژانس آذربایجان غربی در خدمت زائران اربعین

سرویس آذربایجان غربی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از استفاده ۴۵ درصدی ظرفیت اورژانس استان در خدمت زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش کردپرس، محمد امین ولی زاد با اشاره به آغاز عملیات فوریت های پزشکی در اربعین سال جاری گفت: در راستای تامین پوشش سلامت زائران اربعین حسینی ۴۶ کد اورژانسی با حضور بیش از ۲۰۰ تکنسین اورژانس آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران هستند که این رقم معادل ۴۵ درصد ظرفیت اورژانس استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: این درحالی است که درسال گذشته ۳۳ کد اورژانسی برای زائرین اربعین در استان ارائه خدمت می کردند.

او با اشاره به موفقیت های حوزه اورژانس استان در یک سال گذشته گفت: در سال گذشته حوادث و اتفاقات مختلفی از قبیل زلزله خوی و اعزام همکاران فوریت های پزشکی به مرز تمرچین را داشتیم و همکاران اورژانس تمام تلاش خود رادر این اتفاقات جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم کردند.

ولی زاد با بیان اینکه وظایف بخش فوریت های پزشکی بسیار حیاتی است افزود: اگر همکاران اورژانس تعللی در انجام وظایف خود انجام دهند به هیچ وجه قابل جبران نبوده و دچار مشکلات زیادی خواهیم شد و به همین خاطر حساسیت موضوع برای پرسنل اورژانس کاملا واضح است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان  گفت: در آذربایجان‌غربی بیش از ۱۰۰ پایگاه اورژانس فعالیت دارد که امسال ۱۰ پایگاه دیگر نیز به این ظرفیت افزوده می‌شود.

کد خبر 2759837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha