جایگاه های سوخت کردستان آماده خدمت رسانی به زائران اربعین

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از آمادگی جایگاه های عرضه فرآورده ‏های نفتی این منطقه در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش ‏نوکانی در دیدار با فرماندار شهرستان مریوان، گفت: با توجه به تعیین مرز باشماق ‏مریوان به عنوان مرز رسمی جهت تردد زوار اربعین حسینی نسبت به هماهنگی با دستگاه های ‏متولی جهت ارائه خدمات جانبی و سوخت رسانی مطلوب به زائران متردد در‎ ‎این مرز تدابیر لازم ‏پیش بینی شده است.

وی افزود: به منظور رفاه حال زوار اربعین و تسهیل در امر سوخت رسانی ‏به وسایل نقلیه و ‏خدمات رسان، هماهنگی لازم جهت استقرار جایگاه سیار عرضه سوخت جهت ‏اتوبوس ها، کاروان های حامل زوار و همچنین کامیون های خدمات رسان به موکب های مستقر ‏در مرز ‏باشماق مریوان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: در این ایام بازرسین ‏شرکت ‏با بازدیدهای منظم و غیر مترقبه نسبت به در مدار بودن جایگاه های عرضه سوخت و ‏کارت های اضطراری ‏را نیز جهت سوخت گیری مطمئن و بدون مشکل اتوبوس های زائران در ‏اختیار جایگاه داران قرار ‏می دهند.

نوکانی ادامه داد: در این راستا با کلیه رؤسای نواحی و مالکین جایگاه های عرضه نیز هماهنگی های لازم ‏انجام شده تا نسبت به تامین و توزیع مطلوب سوخت مجاری عرضه که در مسیر زائران قرار ‏دارند اقدام کنند.

کد خبر 2759757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha