پیش ثبت نام ۴۳۸ نفر در ایلام برای ۳ صندلی مجلس

سرویس ایلام - دبیر ستاد انتخابات استان ایلام گفت: ۴۳۸ متقاضی انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام تا پایان مهلت این فرایند بارگزاری مدارک و ثبت‌نام خود را نهایی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرشید زرگوش در خصوص آمار نهایی پیش ثبت نام‌ متقاضیان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان به خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد ۳۳۸ نفر مربوط به حوزه شمال و ۱۰۰ نفر مربوط به حوزه جنوب استان ایلام است.

وی با اشاره به اینکه از میان افرادی که کار پیش ثبت‌نام خود را انجام داده اند، ۳۳ نفر از جامعه زنان استان هستند، افزود: هیچ بررسی صلاحیتی در مرحله‌پیش ثبت‌نام انجام نمی‌شود.

زرگوش با بیان اینکه ۴۰۵ نفر آقا نیز در فرایند پیش ثبت نام متقاضی شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان شده اند، یادآور شد: در مرحله‌ پیش ثبت نام صرفا صحت‌سنجی مدارک از جمله اصالت مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم و استعلام استعفانامه‌ افراد مشمول ماده‌ ۲۹ قانون انتخابات انجام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام تاکید کرد: پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مردادماه شروع و تا روز گذشته ۲۲ مردادماه به مدت یک هفته انجام شد.

کد خبر 2759505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha