چاپ گذرنامه زیارتی از ۲۲۰ هزار رد شد

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی کشور ضمن بازدید از روند تردد و زیرساخت های مرز مهران، از چاپ بیش از ۲۲۰ هزار گذرنامه زیارتی خبر داد و گفت: همه تلاش ها مبنی بر این است سفر زوار در اربعین حسینی، دارای سه ویژگی ایمن، آسان و ارزان باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار احمدرضا رادان عنوان کرد: برابر توافقی که با طرف عراقی شده است قرار بر این است، کسانی‌که از مدت اعتبار گذرنامه آنان ۲ سال گذشته است، بتوانند با مراجعه به مراکز گذرنامه، بدون نیاز به اخذ گذرنامه جدید، گذرنامه خود را تمدید کنند.

وی افزود: در موضوع گذرنامه زیارتی هم با طرف عراقی به توافقی رسیده ایم، این گذرنامه ها در حال چاپ و امروز از مرز ۲۲۰ هزار گذرنامه عبور کرده که نزدیک به ۱۶۰ هزار گذرنامه به صورت کاملا اینترنتی انجام شده است، مردم بدون مراجعه به مراکز، با استفاده از بستر اینترنت، اطلاعات خود را وارد و گذرنامه های خود را دریافت کرده اند و تعدادی نیز در حال ارسال است.

فرمانده انتظامی کشور گفت: چاپ گذرهای اربعین از امروز در سه استان خوزستان، فارس و خراسان آغاز و تلاش می شود ظرف چند روز آینده چاپ گذرنامه های اربعین در همه استان های کشور انجام شود و در این صورت سرعت صدور بیشتر خواهد شد.

رادان گفت: از همراهی مردم تشکر می کنیم و آرزو داریم همه دست اندرکاران بتوانند در خدمت مردم و برای زیارتی ارزان، سالم و ایمن برای اربعین شرایط را فراهم کنند.

کد خبر 2759420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha