برپایی سه بیمارستان صحرایی در قصرشیرین

سرویس کرمانشاه _ سه بیمارستان موقت توسط دانشگاه علوم پزشکی، ارتش و سپاه در سه راهی نصر آباد قصرشیرین برای خدمات رسانی به زوار اربعین دایر می شود.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه از قرارگاه اربعین حسینی وزارت دفاع، موکب سپاه پاسداران، پارکینگ و موکب ارتش، طرح بازسازی و توسعه مسجد جامع خسروی و تعدادی از پروژه های بهداشتی و درمانی اربعین حسینی در مسیر و مرز بین المللی خسروی بازدید و آخرین وضعیت تکمیل این طرح ها را بررسی کرد.

 صحرایی همچنین جانمایی ۳ بیمارستان موقت دانشگاه علوم پزشکی، ارتش و سپاه را در سه راهی نصر آباد، چند کیلومتری مرز و نقطه صفری مرزی را قطعی و دستور استقرار و عملیاتی شدن آنها را صادر کرد.

 قرارگاه هفت هکتاری وزارت دفاع که قرار است امسال میزبان زائران اربعین حسینی باشد، شامل چهار دستگاه سوله اسکان و پذیرایی، درمانگاه، آشپزخانه بزرگ، امکانات بهداشتی، پد بالگرد و پارکینگ و... باشد.

موکب بزرگ سپاه پاسداران هم در کمربندی قصرشیرین قرار دارد و امکان اسکان سه هزار زائر به صورت همزمان را داراست. پارکینگ این موکب ۱۴ هکتاری می تواند ۳ هزار خودرو را جا دهد.

پارکینگ بزرگ و موکب ارتش هم در ۲۰ کیلومتری مرز خسروی است که امکان پارک بیش از ۷ هزار خودرو را دارد.

 طرح بازسازی مسجد جامع خسروی، احداث ۹۰۰ متر حسینیه جدید به همراه آشپزخانه ۲۰۰ متری و امکانات بهداشتی، دیگر پروژه ای بود که استاندار کرمانشاه از آن بازدید کرد.

 در بازدید امروز، معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استان هم حضور داشتند.

کد خبر 2759074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha