بانکها به کارآفرینان و صاحبان صنایع در بوکان اجازه نفس کشیدن بدهند

سرویس آذربایجان غربی- نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود بانکها، در پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و صنعتگران آسان کاری کنند و در وصول مطالبات هم اجازه نفس کشیدن به کارآفرینان و صاحبان صنایع را بدهند.

به گزارش کردپرس، انور حبیب زاده گفت:  کار آفرینان موفق و صنعتگرانی که نام و آوازه تولیدات آنها از مرزها فراتر رفته است، ثابت کرده اند که بوکان در حوزه صنایع کوچک پتانسیلهای فراوانی دارد و بیشتر این صنعتگران موفق، کارآفرینانی جوان هستند که در تامین سرمایه درگردش خود با مشکل رو به رو هستند.

او افزود: انتظار می رود بانکها، در پرداخت تسهیلات به کارآفرینان و صنعتگران آسان کاری کنند و در وصول مطالبات نیز ،باید اجازه نفس کشیدن به کارآفرینان و صاحبان صنایع را بدهند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه  احداث فاز دوم شهرک صنعتی بوکان و سرعت بخشیدن در واگذاری زمین به سرمایه گذاران و کارآفرینان را یکی دیگر از مطالبه های اصلی این شهرستان در حوزه صنعت دانست و درخواست کرد که که استاندار آذربایجان غربی در این خصوص دستوراتی صادر کنند.

 حبیب زاده در بخشی دیگر از سخنانش به وضعیت پروژه های راه روستایی در بوکان پرداخت و گفت: در دو سال گذشته پروژه های خوبی در حوزه راه روستایی آغاز شده است اما متاسفانه این پروژه ها به دلایلی چون ضعف پیمانکار پیشرفت قابل توجهی ندارند و سبب انتقادات افکار عمومی شده اند.

نماینده  بوکان در ادامه ضمن اشاره به محدود بودن فصل عمرانی در بوکان به علت شرایط جویی این شهرستان افزود:وقتی پیمانکاری ضعیف عمل می کند و ماده 48  و 46 می شود، باید انتخاب مجدد پیمانکار به صورت ترک تشریفات باشد تا پروژه ها به صورت نیمه کاره رها نشود.

او  درادامه ضمن اشاره به وضعیت پروژه بیمارستان 250 تختخوابی بوکان خواستار اختصاص اعتبارات جهشی به این پروژه شد تا به گفته وی در  زمره پروژه های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی قرار بگیرد و سرعت ساخت آن بیشتر شود.

حبیب زاده  در پایان ضمن اعلام خبر تامین زمین برای ساخت پلی کلینیک تامین اجتماعی در بوکان، بر تخصیص اعتبارات ویژه به این پروژه جهت آغاز عملیات ساخت آن تاکید کرد./

کد خبر 2759009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha