الحاق سیروان، چرداول و هلیلان به طرح فوق‌العاده مناطق جنگی

سرویس ایلام - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام گفت: کارکنان شاغل ۳ شهرستان سیروان، چرداول و هلیلان مشمول طرح فوق العاده مناطق جنگی شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، امین دوست‌محمدی اظهار کرد: این مشمولیت به منظور بهره‌مندی کارکنان شاغل در شهرستان‌های مذکور از مزایای ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه و با هدف افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، تامین رضایت شغلی و حفظ نگهداشت آنان پیگیری و اجرایی شده است. 

وی افزود: بر اساس مکاتبات سازمان برنامه و بودجه کشور با استان، گزارش میزان اعتبار لازم برای برقراری آن از سوی معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برآورد و ارسال شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام تصریح کرد: بر این اساس باتوجه به پیگیری های صورت گرفته اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور در مرحله تامین است و به محض ابلاغ اجرایی می شود.

دوست محمدی ادامه داد: فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلین آنها دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند به میزان ۲۵ درصد همراه با امتیاز حقوق ثابت (شامل حق شغل، حق شاغل و فوق العاده مدیریت) و برای سایر مشاغل تا ۲۰ درصد حقوق ثابت هر کدام از کارمندان واجد شرایط لحاظ می شود.

به گزارش کردپرس، تا پیش از این، شهرستان های ایوان، ایلام و چوار، ملکشاهی، مهران، دهلران آبدانان، دره شهر، بدره و شهرهای صالح آباد، و موسیان مشمول این طرح بودند.

کد خبر 2758939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha