طرح‌های پیشران و تحول‌آفرین برای دور دوم سفر رییس‌جمهور به ایلام معرفی شود

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست ستاد سفر ریاست جمهور، اولویت مهم را در این سفر تکمیل پروژه‌های اساسی استان دانست و گفت: مدیران استان ایلام از طرح‌های پیشنهادی برای سفر رییس جمهور در وزارتخانه‌ها دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام‌نیا گفت: حضور رییس جمهور در ایلام که بزودی انجام خواهد شد، موجب خیر و برکت در حوزه های مختلف استان می‌شود.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات سفر رئیس جمهور به استان ایلام، اظهار کرد: کمیته‌های مختلفی در این ارتباط تشکیل شده است، این سفر متفاوت از سایر سفرها خواهد بود و از خرد و نظرات جمعی کارشناسان استفاده شده است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه از نظرات همه فرمانداران و ائمه جمعه استان برای این سفر استفاده شده است، افزود: اولویت در این سفر با پروژه‌هایی است که با زندگی مردم و نشاط اجتماعی در ارتباط هستند.

استاندار ایلام تصریح کرد: جمع‌بندی طرح‌های سفر رییس جمهور در حوزه‌های مختلف گردشگری، منابع طبیعی، صنایع دستی و سایر حوزه‌ها برای توسعه اقتصادی و رفاه مردم ایلام صورت گرفته و قرار است این طرح‌ها در مرکز نیز توسط مسئولان ملی بررسی شود.

وی تأکید کرد: مدیران استان ایلام از طرح ‌های حوزه خود برای سفر ریاست جمهوری در وزارتخانه ها دفاع کنند.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه سفر رییس جمهور فرصت بی‌نظیری برای توسعه استان ایلام است، افزود: مدیران از همه توان و ظرفیت‌ها برای تامین اعتبار طرح های سفر رییس جمهور استفاده کنند.

استاندار ایلام با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور، خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر رییس جمهور به استان اولویت مصوبات برای تکمیل پروژه‌های کلان و نیمه تمام باشد.

وی گفت: در این سفر وزرای دولت سیزدهم هم حضور دارند و در سفر به شهرستان‌ها از پروژه ها بازدید خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام، اربعین را نگین همه خوبی‌های استان ذکر کرد و گفت: در مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور محترم به استان طرح‌های پیشران و طرح های مهم اربعین نیز دیده شود.

کد خبر 2758903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha